Mesaj |
Saygı değer bay ve bayan,
Mağazanızdan aldığım hizmetin kalitesi hakkında kamp kurmak istiyorum.
11 Mayıs'ta sipariş verdim. 13 Mayıs'ta takip numarasını aldım ve 20 Mayıs'ta teslimatı aldım. Bu hızlıydı ve kilitlemeye rağmen ürünü kaliteli ve doğru zamanda aldım.
Ne yazık ki, boyutu benim için büyüktü ve ben değiştirmek zorunda kaldı. Ürün 23 Mayıs'ta gönderildi. Ramazan tatilleri nedeniyle hafta sonundaki ikinci uzun kilitlenme nedeniyle, 28 Mayıs'ta telefonumun boyutunun olmadığını söyleyen çağrıyı alana kadar uzun görünüyor. Başka ürünler almam teklif edildi. Başka ürünler istemiyordum.
Ama kadın (whatsapp hattında çalışan) 1 Haziran'da dükkanların açılmasıyla diğer dükkanlarda büyüklüğüm olup olmadığını kontrol etmenin mümkün olacağını söyledi.
O zamandan beri siparişimin durumu hakkında doğru bilgiyi alamıyorum. Bir ürün olup olmadığı hakkında hiçbir fikrim yok. Kadın paramı geri sormamak için bana her gün bir şey vaat ediyor. Ama ben zaten bu vaatlerden bıktım.
4 Haziran Perşembe günü ürünün gönderileceği söylendi. Herhangi bir haber veya takip numarası almadım. Hizmetin kalitesinden ve sorunu çözme konusundaki isteksizliğinden kesinlikle memnun değilim. Beklemeye devam etmek ve servis çalışanları ile uğraşmak istemiyorum.
Siparişimi iptal etmek ve paramı geri almak istiyorum.
Yukarıda belirtilen eylemlerin ekran görüntüleri ekli dosyalardadır.
Umarım bu sorun yakında çözülecektir.
Saygılarımla
Kseniya Karman Samet |