İletişim Formu Detayı
ID 1222
Gönderilme Tarihi 2021-01-28 17:53:04
Ad Soyad Funja Ozturk
E-posta turkfunja@gmail.com
Konu YURT ICI Kargo Sikayet
Mesaj Rica ediyorum calistiginiz kargo sirketlerine dikkat edin yahu. Adi sosyal medyada bile 9 cikmis 8 e inmeyen firmalarla teslimat yapmaya calisiyorsunuz. Sinirleri bozulup ugrasan biz oluyoruz. Kapinin zilini bile calmadan bulamadik diye iade istegi baslattilar. Yurtdisinda yasiyorum ve annemin sirketine annem adina siparis verdim. Kapinin acilmamasi mumkun degil zaten 50 kisi calisiyor sirkette illa birisi duyar. Bunun uzerine aliciyi degil gonderen kisiyi yani beni (Hollanda numarasi zaten yazilmiyor sistemlerine)TR telefonumdan arayarak ulasamadik deyip bir de yuzsuzce uste cikip ustune tekrar dagitima da cikarmadan bizi ayaklarina getirdiler. Bu terbiyesiz Tunel subesinin ilk vukuati degilmis zaten mimlilermis. Annemin sirketi de calismiyormus artik Tunel sube ile. O mahalle ve cevresinde adi cikmis bir yurtici kargo subesi anlayacaginiz. Hangi sirketle kargo teslimati istedigimizi secme sansi olsa yurticini secmezdim mesela. Sizin de bilginiz olsun. Kargo sirketinizi gozden gecirin. Hamile hamile asaplarimi bozup bilmem kac km oteden telefonla is halletmeye zorladilar.
Cevap
Durum Cevaplandı
Mesaj Merhaba, Yaşamış olduğunuz aksaklık için üzgünüz. Bahsetmiş olduğunuz şube ve yurtiçi kargo ile konu hakkında görüşüyor ve şikayetinizi iletiyor olacağız. Sağlıklı günler dileriz.
Cevap Tarihi 2021-01-30 17:46:05
Cevap Mesajı