İletişim Formu Detayı
|
ID |
1735 |
Gönderilme Tarihi |
2023-03-08 19:19:52 |
Ad Soyad |
Dilek Kurtuluş |
E-posta |
dilekkurtulus@hotmail.com |
Konu |
Mersin mağaza şikayet |
Mesaj |
Selamlar Mersin Marina mağazasından 08 Mart saat 19:00 civarında eşofman takımı beğenerek ödemek için kasaya geldiğimde, arkamdan gelen hanımefendinin o ürünü ayırtmış olduğunu ve o anda hatırladıklarını ifade ederek ürünü tarafıma vermedikleri gibi tavırları oldukça samimiyetsiz idi. Kurallar mağaza müdürü Dilek hanımın sosyal ilişkilerinden çok üstündür. Ayırılan ürün teşhirde olmayacağı gibi belki bir alternatif teklif etmek işi farklı kılardı. Markanız adına bu üzücü olayı paylaşmak istedim. |
Cevap |
Durum |
Cevaplandı |
Mesaj |
Merhaba Dilek Hanım, konu ilgili departmanlara iletilmiştir. İyi günler dileriz. |
Cevap Tarihi |
2023-03-09 13:41:44 |