İletişim Formu Detayı
ID 957
Gönderilme Tarihi 2020-03-13 14:28:45
Ad Soyad Soniz Bulut
E-posta sonizbulut@hotmail.com
Konu HATALI urun
Mesaj Degerli İlgili, Markanızla birkac ay once İzmir Optımum Avm 'deki magazanız vesilesi ile tanıstım.Urunlerinizin kalitesi,dikişteki incelikleri ve ozellikle vegan serisi benim için bir Turk markası olarak gurur kaynagı oldu ve yıne son bırkac aydır defaeten gerek magazanızdan gerekse de haysshop online magazanızdan alışveriş yaptım. En son yaptığım alışverişte ART 30213 kodlu kırmızı siyah vegan sabahlık ve 30178 kodlu vegan gömlek aldım. Eve geldiğimde urunun sol cebinde son derece kotu bır dıkıs ve buzuk buzuk bır cep ile karsılaştım .Hemen magazanızı arayıp benim için aynı sabahlıktan başka bir tane ayırmalarını ve urunu değiştireceğimi bildirdim.Yogun işlerim arasında degişim için magazaya gittim ve diğer urunu aldım.Eve geldiğimde bu urunde de on bıye kısmında boydan boya buzukluk ve iç cebi komple dıkışleri atmış olduğunu gordum. Aynı zamanda 30178 kodlu vegan gomlektede dantel ve gomlek dıkısınde kayma olduğu ve siyah dantel arasından ilik yerinde ekru kumasın gozuktugunu gordum. Oncelikle İndirim denek ,defolu yada hatalı urunlerın satılması demek değildir.En nıhayetınde bır sepete atılmıs 30-40 Tl lik ve defolu urun satın almadığımıza gore sizin gibi bir markanın indirim vesilesi ile hatalı urunleri tuketelım mantıgına gırmemiş oldugunu dusunmek ısterım. Tum bu urunlerdekı hatalrdan sonra yıne 30079 kodlu sıyah poların koltukaltındaki dikişin sokuk oldugunu farkettım. Bu vesile ile soylemek ısterım kı magaza personeliniz özellikle sedef hanım ve gözde(veya gamze tam hatırlayamıyorum ) hanım konu ile son derece yakından ılgılenıp,değişim ve iade taleplerımı yerıne getırmek için son derece iyiniyetle calışmış ve ilgilenmişlerdir.Ancak burada onemli olan oncelikle markanızın ıtıbarıdır.Benim için ise bu değişim surecleri için ayırdıpım vakittir.En nihayetinde sahip olmak isteği ile inceleyip satın aldığım urunleri değiştirmek yada iade etmek değil gıle gule giymek isterim. Ve yine online shop whatsapp hattınızdaki numaraya attıgım soruya zannediyorum kı 15.gununde hala cevap alamadım. Konuyu markanıza katkı saglamak amacı ıle tarafınıza iletmiş bulunuyorum. Kolaylıklar Dileklerimle, Mimar/Soniz Bulut 05439047072
Cevap
Durum Cevaplandı
Mesaj Merhaba, Destek hattımız tarafından sizlere geri dönüş sağlanmıştır. Yaşamış olduğunuz durum için çok üzgünüz. İlginiz için teşekkür ederiz.
Cevap Tarihi 2020-03-13 16:22:14
Cevap Mesajı