İletişim Formu Detayı
|
ID |
993 |
Gönderilme Tarihi |
2020-04-20 11:18:31 |
Ad Soyad |
İlke özgür |
E-posta |
ilke_kaya88@hotmail.com |
Konu |
Mağazadan alınan ürün iade talebi |
Mesaj |
Merhaba.ben Mart ayının 10 unda İzmir Optimum mağazanızdan bir alışveriş yapmıştım.birkaç gün sonra iadeye götürdüğümde yapılamadığını belirtmişlerdi ve bende sizi aramıştım.Sizde onay maili göndereceğiniz ve birkaç günü bulabileceğini belirtmiştiniz.Fakat iki gün sonra mağazanız virüsten dolayı kapatma kararı aldı.size sormak istediğim ay olarak geciyor mağazanız acıldığında iademi gerçekleştirebileceğim değilmi?yada siz mail order üzerinden yada sistemden slip bilgilerini versem mağaza açılmadan işlemi yapabiliyor musunuz?Bankalardan teminat mektubuyla merkez gercekleştirebiliyor diye biliyorum.Bilgi verirseniz çok memnun olurum iyi çalışmalar |
Cevap |
Durum |
Cevaplandı |
Mesaj |
Merhaba,
Yaşanılan pandemi süreci dolayısıyla dilerseniz mağazamız açıldığında iadenizi rahatlıkla yapabilirsiniz. Veya ürününüzü yurtiçi kargo ile "Teksas Tekstil" ünvanı ile " Yenice çiftlik köyü köyiçi mevkii keşan / edirne " adresine gönderebilirsiniz. Kargonuzun içinde durumu anlatacak bir not ve banka bilgilerinizi bulundurursanız. Sizlere iadeniz için yardımcı olabiliriz.
Sağlıklı günler dileriz. |
Cevap Tarihi |
2020-04-20 16:19:08 |